fredag 2 april 2010

Det är min...

.
bilder från nätet
.
.
... dag idag...
Jomenvisst vettu! Ett år äldre... igen!
Som ni ser... förstår... jag har fått en kamera!! En Nikon D3000!
Tackar bockar bugar hjular och niger... och dansar en liten dans! ...till alla i familjen som jag fått denna present ifrån! Ikväll blir det fest har jag hört :)
.
Det tar väl ett tag innan jag lärt känna min nya vän... för det är det jag hoppas vi blir... bästisar :)
.
.
Önskar er alla en skön fortsättning på påsken!
Kram Hanna
.
.
Ps. Missa inte tävlingen... här nedanför ;)

29 kommentarer:

Bibbi sa...

Grattis! Vilken suverän present:)
Hoppas du får mycket skoj med den.
Kramen

Britt sa...

Grattis vännen!
Vilken perfekt present!

Kram Britt

Maria - Villa Krutbruket sa...

Skooooooj har vi likadan kamera, du & jag! Kan vi ju lära varann hur denna pryl fungerar ;) Hehe! Super bra present ju eftersom den andra gick sönder!

Ha en bra dag! Kram Kram!

Compact Garden sa...

Grattis grattsis på fördelsedagen..
En riktig Glad Påsk till dej..
Kram Anne

Compact Garden sa...

Grattis grattsis på fördelsedagen..
En riktig Glad Påsk till dej..
Kram Anne

Compact Garden sa...

Grattis grattsis på fördelsedagen..
En riktig Glad Påsk till dej..
Kram Anne

Unknown sa...

Ett STORT Grattis till ett år till!
Vilken present, så passande. Den kommer du har mycket roligt med. Vi har också en Nikon, och jag kan den inte riktigt, men det är tur att det finns autofokus!
Ha en fin födelsedag!
Kram Anna

Helen sa...

Ett stort GRATTIS!!

Det var en riktigt bra present du fick. Lycka till!

Ha en härlig påsk/födelsedagsfest!

Kram!

White cotton grass sa...

Lycka till med nya kameran!

Jag har inte hunnit lära mig vår (samma som din). Har verkligen inte tid just nu, samt att sambon kommer åka iväg med den några veckor :S
men men, någon gång ska jag väl kunna lära mig den...

påskkramar
helena

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar! Gratulerar!
Vilken fin present du har fått! Mmmmm, du tar ju redan fantastiska bilder, hur skall nu bli...:! Jättespännande.
Glad Påsk och kram
Agneta

Louise sa...

Grattis till dig!! Vilken fin gåva!

♥Min Eden♥ sa...

Grattis!! Jag tror du har fått en vän för livet!!

♥Min Eden♥ sa...

Grattis!!! Jag tror du har fått en vän för livet!!!!

Det vita dårhuset sa...

Grattis!!!!! Visst är det roligt när man får ordentliga grejer :O)))
Kram Kram

Karin - Mina Rum sa...

STORT grattis! Ingen dålig present. Nu kommer du att fota dygnet runt, tror jag.
Ha en fortsatt fin påsk också. Kram!

Monkan sa...

Oj vilken fin present! Grattis på födelsedagen!

Linnegården sa...

Grattis!!! Finns inget bättre än en ny kamera!! Vad härligt =)
kramar Emma

Smultron på ett strå sa...

Grattis lite i efterskott, hoppas att du hade en riktigt bra födelsedag. Jag ska också önska mej en kamera när jag fyller år... Hoppas jag har varit tillräckligt snäll - eller gäller det bara vid jul??? :-)
Kram maria

Godastunder-tokigaidéer sa...

Grattis, vilken lyckost du är...vilken present. Det är inte så fel att fylla år ibland.
Ni kommer skert att bli mycket bra vänner.

HA det gott
Kram Anna

Nyanser av vitt sa...

Grattis på födelsedagen vännen. Vilken fantastisk present du fått.
KRAM

Rita sa...

Grattis i efterskott! Vilken fin present, den kommer du att ha mycket glädje av, du som tar så underbara bilder =)
Kram

Älskade pion sa...

Grattis till din nya vän. ;) Kram Ulrika

StrandviksVillan sa...

Grattis grattis!!
Du som redan tagit så fina bilder - och nu kommer dom bli ännu bättre! Det är ju så kul att öva öva öva :)

Ha en fin annandag!

drømmefabrikken ♥ sa...

Gratulerer så mye med ditt nye Nikon! Jeg kan garantere at du kommer til å elske det:-) Ha en fin uke!

Lilla Vrån sa...

Grattis,grattis!!
Det kallar jag en perfekt present!
Misstänker att det blir ännu fler vackra bilder hos dig nu.
Ha en fin vecka!
Kramar/Carina

Unknown sa...

Hej Hanna!
Här kommer en Sundsvall hälsning, vi måste muntra upp varandra i snöslasket, därför får du en Award av mig. Hämta den på min blogg
radhusochstuga, det är du värd!
Ha det gott!

Annelie

Li sa...

Men grattis till ett år till och ännu större grattis till din nya kamera. Kanonpresent!
Kram på dig!

Mot nya äventyr ! sa...

GRATTIS !! ...och WOW vilken fin present ! Ser fram emot många fina bilder ! :0)
Ha en bra dag ! Helen

Emma / Reko Stil sa...

Grattis till ny kamera!! Du kommer få superkul med den :) Och grattis i efterskott till din dag, jag hoppas du hade en fin dag och en härlig påsk!

Kram!